Tasarım nasıl yapılmalı
Şeffaf Kartvizit Tasarımı nasıl olmalıdır?
Genelde kurumsal kimlik çalışması yapmamış firmaların tasarımını önemsemediği, üzerinde şirket bilgileri ya da kişi hakkında bilgiler yazılı olan kartlardır kartvizitler.
İş dünyasında mutlaka olması gereken kartvizit profesyonel iş dünyasında kimliğiniz olur. Doğru tasarlanmış kartvizit kişiler üzerinde bırakacağınız etkiyi oldukça etkiliyor. Çalıştığınız sektör ve şirkette bulunduğunuz konuma kesinlikle uygun olmalı kartvizit tasarımı.
Şeffaf Kartviziti tasarlarken öncelik olarak sektöre göre renk seçimi yapılmalı. Renklerin insan psikolojisi üzerindeki etkisi tartışılmaz. Ayrıca seçilen rengin üzerinde yazıların gözü yormadan okunması da gerekiyor. Ve tabiki seçtiğiniz renk şirket logosuyla uygun olmalı. Logoyu ön planda tutmanızı tavsiye ediyorum.
Şeffaf Kartlarda renkler tercih edilirken kağıda köre tam tersi şeffaf zemine baskı yapılacağını gözden kaçırmayın. Çalışmalarınızı rengin kaybolma riskine göre uygulamanız gerekiyor. Çok açık tonlar kullanılırsa istediğiniz renleri alamayabilirsiniz. Renklere biraz daha dokunmanız gerekiyor.
Kartın üzerinde mutlaka olması gereken bilgileri gerekli olanlarla sınırlayın. Eskiden kartvizit üzerinde kişi adı, şirketi, unvanı, adres ve telefon, fax no bilgileri olurdu. Ancak internet hayatımıza girdikten sonra e-mail adresi ve internet adresi de eklenince kartvizitin üzeride fazlaca kalabalık oluyor. Bulunduğunuz konuma göre bilgilerinizi sınırlayabilirsiniz. Bilginiz üzere şeffaf kartlarda sadece ön yüzeyi kullanılıyor. Arka tarafda baskı olmadığı için tüm bilgileri ön tarafa yerleştirmek tasarımınızı hayliyle zorlayacaktır. Daha az bilgi ve görünümle kartınızın güzelliğini daha çok ön plana çıkarabilirsiniz..
6. İşinize,ihtiyacınız olan dikkatinizi daha fazla verir.
7. Satışlarınızı yükselterek kendini çabucak amorti eder.
8. Şeffaf Kartvizitiniz Firmanızın ücretsiz reklamını yapar
9. Rakiplerinizden daha önde olamanızı sağlar.
10. Dikkatleri üzerine çeker.
Top 10 plastik kartvizitin yararları
1. Onlar çöpe atmak yerine ,yeni müşterilerine verirler.
2. Müşterilerinizin ve rakiplerinizin dikkatini çeker.
3. Müşterilerinizde ilk izlenimi verir.
4. Daha fazla para kazandırır.
5. Pazarlama stratejinizi ve pazardaki konumunuzu sağlamlaştırır.